søndag 29. mars 2015

Palmesøndag


Av mangel på palmer, så ble det gåsungesøndag her i dag.


Jeg venter på linerla,men så langt må jeg klare meg med kjøttmeisen.


Det er mange kjøttmeiser som snoker mat


Når de holder på rett utenfor stuevinduet så har en god tid til å studere dem, legge merke til alle detaljene.


I dag har det vært en grå og tung dag, men utover ettermiddagen ble det til og med noen solglimt. Merethe var med på tur ut til Veme med hundene før middag. I morgen får vi dra en tur til hønebyen og handle inn litt middager til påskeuka.


Tidligere på dagen hadde jeg tatt med meg flatene til skauen for å ta noen makrobilder. Med gråvær og tåke kan en finne mange fine motiver. Så får hundene ut litt energi i samme slengen.


Mounty


Ikke alle strekker seg mot stjernene


Dråpene henger igjen etter nattens regn


Furukvist


Malin


Mounty driver med herverk, han drar barken av buskene.


Om han hadde fått stå der så hadde det blitt en skikkelig hadug.


Så uskyldig etterpå da


Sopp


Den ser bløt ut, men er helt hard


Så var det neste stubbe som fikk gjennomgå


Malin går grundig tilverks


Så var den stubben historie


Tessy var litt seint ute for å kunne bidra med noe særlig


Mounty lurer på om de snart er ferdig så vi får gått videre.


Nyt påsken...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...