søndag 8. mars 2015

Nytt territorium


Når man finner sånne nye steder så må mann sjekke skikkelig alle steder.


Lady er ikke så villig til å posere, de andre fortsetter jo å gå oppover i kvisthaugen.


Lady venter løpetid i nærmeste framtid, da blir det forhåpentligvis valper.


Lady er min tredje tispe, andre generasjon eget oppdrett.


Mounty som skal bli pappa'n har jeg kjøpt i Sverige. Hans far er knallfin, så jeg håper noen av de genene kommer fram i valpene. Jeg skal ikke beholde noen fra dette kullet, for jeg beholdt Harley fra Ladys forrige kull.


Fine gutten min det


Tessy, Lady og Mounty


Innimellom så må man bare klø seg.


Veden er klar for neste vinter.


1 kommentar:

  1. Så spännande med löp och parning, hoppas det blir en massa valpar som vi får följa.
    Dina hundar är så vackra, så det blir säkert riktigt fina valpar efter dem.
    Några valpar kommer det aldrig bli här för jag skulle aldrig klara av att sälja dem.
    En imponerande vedhög! Skönt att ha sådant avklarat! Men nu får vi hoppas på en varm vår och en underbart fin sommar, innan det är dags att bära in veden.
    Kram M.E

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...