torsdag 5. mars 2015

Kvalitetstesting


Når mamsen har spist middag, da bærer det ut på tur!


I dag skulle en genser av et annet garn enn det mamsen vanligvis har brukt til å strikke til meg testes. Det begynner jo å bli mildere, så da er det litt i varmeste laget med 100% ull som er vasket noen ganger og blitt litt tovet. Genser er jo kjekt så en slipper så mange snøballer i pelsen.


Når man skal teste kvaliteten, så må man sjekke tøyeligheten også. Så da løp jeg som bare det og hoppet og spratt for å sjekke.


Så må genseren sjekkes om den holder gjennom litt uframkommelig terreng.


Henger du med eller mamsen?


Skal vi prøve oss oppover her eller?


Det er litt bløtt når det er så mildt, men jeg unngår snøklumper ennå iallefall.


Jeg skulle tatt en vannsup ekstra før vi gikk ut, for av sånn løping i skauen blir man jammen ganske tørst.


Ikke er det blåbær å plukke heller...


Nå er jeg klar igjen!


Ups, et lite arbeidsuhell...


Hey mamsen, du kunne ikke tenke deg å hjelpe meg vel?


Isj da, det ble en løs tråd her gitt...


Så ble det en knute på ryggen, ingen skal si at mamsen ikke har løsninger på problemer som dukker opp når vi er på tur.


Det ble nok med denne ene turen med denne genseren.


Etter en så hard dag er det bare en ting å gjøre.

2 kommentarer:

  1. Det verkar ju som om tröjan fungerar bra. Det gäller att hitta rätt storlek bara - eller göra en knut... Kramis!

    SvarSlett
  2. Den ser allt ut att vara ett par nummer för stor, den där tröjan. :)
    Tur att du har en massa andra. :)
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...