tirsdag 17. mars 2015

Hverdag igjen


Når en har vært på laupen i helga så er det godt med litt hverdager igjen. Nå er det ingen ting som skjer framover, nå skal vi bare kose oss sier mamsen. Men det er bare noe hun tror altså, jeg har nemlig mange planer jeg! Det er bare det at mamsen ikke er helt informer om alt ennå...


Jeg må bare være litt oppfinnsom når jeg introduserer ideene mine for mamsen. Ja så jeg får henne med meg på saker og ting framover.


Mamsen hadde visst sine egne ideer også på det som skal foregå framover på onsdagene når hun har fri fra jobb.



1 kommentar:

  1. Jo, ibland kan det vara svårt att få med matten på ett och annat, men med lite uppfinningsrikedom kan det lyckas... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...