lørdag 28. mars 2015

Framkommelig igjen


Ut å sjekke skauen. 


Nå er det endelig framkommelig i skauen igjen. Da må jeg jo skikkelig utforske både der det er sti og der det er masse snø. Mamsen sa at hun ikke gadd å bære meg hjem en gang til, så jeg fikk holde meg på den opptråkkede stien. Men det er jo kipt da!


Men man blir jo ganske sliten da om man skal vabbe rundt i mer snø enn nødvendig så etter en stund så valgte jeg å gå etter de andre pelsdottene. Ikke for det at det var lurt, men fordi jeg hadde lyst altså!


Men så bare måtte jeg nedover her. 


Neida mamsen, ingen kladder i pelsen ennå...


Da vi kom ned igjen fra skauen var jeg bitte litt sliten. Det er tungt å gå i våt snø.


1 kommentar:

  1. Ibland är det nog lugnast att hålla sig på den smala stigen... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...