søndag 15. februar 2015

Konglejente


Kongler er kjekke å samle på når jeg er på tur.


Ikke er de tunge og ikke er de skarpe å gnage på.


For ikke å snakke om hvor kjekt det er når jeg skal posere for mamsen...


Når man skal posere med kongler så må man tenke litt på hva slags genser en tar på seg før en går ut. 


Er jeg litt rask så kan jeg få tak i noen store noen før de andre pelsdottene legger merke til hvor de er.


Jeg må stadig ha en ny, for de blir veldig raskt til mange små kongler.


Mamsen sjekk her'a, jeg fant en til!


Kanskje jeg skulle grave den ned til neste gang jeg kommer?


Her er jeg sammen med de andre pelsdottene som var på tur i dag. Tessy, Mounty og Malin.


Jeg er heldig som har så mange jeg kan være ute på tur med hver eneste dag.


Derfor blir jeg hoppende glad de gangene det bare er meg og mamsen på tur!


1 kommentar:

  1. Det kan vara svårt att hitta kottar nu på vintern men du verkar vara duktig på att hitta dom i snön. Det syns verkligen att du hoppar av glädje när du får vara ute ensam med matten... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...