onsdag 4. februar 2015

Alle gode ting er 3 sier dem...


Så lite som jeg har med meg telefonen rundt så tåler den jammen lite. Men jeg har et visst forbruk av telefoner ser det ut til. Når de detter i bakken første gangen så virker de stort sett. Men etter gang nr to og tre... eh nei da vil de ikke mer gitt. 


Med slikt vær ute så var det bare å bli ferdig med gulvvasken og komme seg ut med kamera. Dagene har gått litt i ett og det har ikke blitt tid til noen bilder. På mandag gikk jeg og Patran på ski på jordet om kvelden, så hundene fikk løpt litt. I går var jeg og Kenneth i Ringerikshallen igjen for å spille Squash. Merket at det var omtrent et år siden sist, men fikk fort opp tempoet. Kenneth traff ballen og la inn en skikkelig skru og ballen traff meg rett på øret. Det var skikkelig vondt og jeg hadde rødt øre resten av kvelden. 


Det har ikke så mye å si om det er kaldt om natta og på morgenen, for når sola kommer så blir det nesten varmegrader.


Nyter vinteren i lange baner på fridagene mine. 


Det er ikke bare jeg som nyter vinteren...


Ronja elsker å være i teten når hun og Malin løper rundt i skauen. Hun er den eneste hun klarer å holde følge med.

1 kommentar:

  1. Här är en till som konsumerar mobiler..fysj...
    Fina snöbilder du bjuder på!
    kram
    Fia

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...