mandag 26. januar 2015

To hundre tusen!


Neida, jeg har ikke vunnet i lotto eller fått noen regning. Det er rett og slett bilen min som har tuslet så mange kilometer iløpet av 7,5 år. Kikker etter noe nytt, men i og med at jeg kun ble tilbudt femtifem tusen kroner for den så kan jeg nok trygt ha en ett år til før det blir noe nytt. 


Siden det har blitt litt verkstedregninger i vinter, så regner jeg med at det blir et "gratis" år.


Malin tar livet med ro, men Ronja kan tenke seg full fart. Samtidig er hun så nysgjerrig at hun må følge med hva Malin driver med også.


Snømenner er det mange av om dagen.


Til tross for at jula er over, så blir det litt julestemning med sånt.


Malin blir ikke 10 før i mai, men jeg synes hun har blitt gammel og ganske stiv i vinter. Kulene har poppet opp en etter en, men de holder seg i moderat størrelse foreløpig i alle fall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...