tirsdag 6. januar 2015

Mamsen bare jobber


Godt Merethe har ferie en uke til, for mamsen har sånt åroppgjør på jobben sin. Jeg hjelper villig til jeg når degus og sepbrafink skal ha reint i buret sitt, eller mat og reint vann og sånt. Jeg er real sånn, det mener både mamsen og Merethe. I helga døde den ene degusen,så nå trenger den som er igjen mye selskap så den ikke føler seg så ensom. Jeg skjønner ikke hvorfor de har puttet buret deres så høyt opp, hadde vært enklere på golvet mener nå jeg da!


2 kommentarer:

  1. Ja, det var onödigt högt upp! Hur tänkte dom där?

    SvarSlett
  2. Nåja! Du verkar ju nå upp ändå men det skulle ju vara mycket enklare på golvet... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...