onsdag 28. januar 2015

Kos med Patran


Papsen og mamsen skal bort i morgen kveld også, så da ble det skikkelig tur i dag. Siden mamsen får litt dårlig tid i morgen kveld så da blir det nok ikke tur på meg, men Lady. De andre pelsdotta trenger mer tur enn meg når Patran skal være alene med oss. Jeg bare koser meg jeg, de bare maser.


På tirsdag var vi alene med Patran også, men mamsen og papsen til mamsen bor i huset ved siden av, så vi var egentlig ikke alene. Vi er så reale pelsdotter så det er ikke noe problem. Hun husker til og med på å gi oss tissepauser til kvelds.


Når det snør så må man riste seg, ellers så får man så mange klumper i pelsen.


Godt de andre hadde tråkket opp løype til oss tidligere i dag. Da blir det enklere for meg og Mounty med tur i skauen.


Det var litt snø å brøyte seg gjennom om jeg ville gå andre veier enn det de hadde gått da.


Sola kom bittelitt, men så regnet det så det sprutet når vi var kommet inn igjen. På kvelden så snødde det, så dag har været vært like aktivt som meg!


Du mamsen gidder ikke du å gå utenfor stien eller?


Vi må jo sjekke om grillen er klar til valpetreffet...


Her er det egentlig ikke så dyp snø, men du kommer kanskje ikke inn under buskene du mamsen?


Wups, ble plutselig litt dypere snø her gitt.


Men jeg kommer meg fram jeg altså, blir litt sliten... men da er det godt å komme inn igjen...


Jeg kan jo grave meg ned til sommeren.


Når vi kommer ned på gårdsplassen igjen så luktet det noe merkelig. Malin fant ikke ut hva det var hun heller.


Første mann til ovnen!

2 kommentarer:

  1. Oj, så du far fram i snön! Det är ju knappt att du syns när du hittar på egna vägar... Kramis!

    SvarSlett
  2. Så djup snö vill jag också ha, så djup så man kan gå vilse i den!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...