fredag 30. januar 2015

Jeg lurvete???


Skjønner ikke hva mamsen mener jeg, men jeg trengte visst en klipp påsto hun.


Mamsen påstår at jeg har fått skjegg, så da er det vel på tide med litt stussing i allefall.


Håper bare ikke det blir for kaldt framover, da må jeg fram med skikkelig vinterfrakk.


Mamsen lurte på hva jeg kalte denne labben om den ikke var lurvete... eh lettere fyldig?


Jeg var ikke så flink til å stå rolig denne gangen, så mamsen ble litt småsur. Det tok jo så lang tid!


Der gikk luggen min gitt!


Godt det er over en måned til jeg skal på utstilling, så slipper mamsen å være så fryktelig nøye med overgangene. Men det var ikke hun enig i da.


Til og med haletippen min forsvant! Tenk om hun hadde klippet av meg hele halen!


Ble bedre nå?


Siste sjekk av totalintrykket.


God helg!

2 kommentarer:

  1. Oj va matten har klippt mycket. Nästan halva pälsen ser det ut som! Jag tycker nog att du blev riktigt fin... Kramis!"

    SvarSlett
  2. Svansen ska man hålla i så den inte blir halverad! Det är långtråkigt att bli klippt, tycker jag. Det tar en evighet för min matte, för hon vet inte vad hon gör :-)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...