fredag 2. januar 2015

Brått varmt


Det blir litt og litt varmere om dagen, spør du meg så er det helt greit at det ikke er 20 kalde grader lenger, men det trenger ikke å bli varmegrader heller da.


Litt positivt er det jo  når det har blitt varmere, da blir lufteturene litt lenger enn de har vært i romjula.


Hey mamsen, jeg måtte jo bare sjekke bitte litt da...


Nei jeg får ikke lufteturer alene, jeg må ha med de andre pelsdotta også. Trivelig med selskap altså, for det blir jo ikke mye klapping og kosing når vi er på tur.


Men klart de må tøffe seg og vise seg når mamsen har med kamera. Da er det førstemann og hvem hopper høyest og først og greier.


Nei, jeg får drive med litt selvstendig snusearbeide da blir jeg alene på bilder.


Men klart når jeg finner interessante spor så kommer jo de andre pelsdottene løpende for å sjekke de også.


Jeg tror den harepusen hoppet hit...


Jeg må bare sjekke bitte litt til...


Når man er på sånne sjekkerunder så får man fort litt snø i pelsen.


1 kommentar:

  1. Du vet allt hur man blir ensam på bilderna du. Det finns nog mycket spännande att nosa upp i dina skogar... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...