fredag 2. januar 2015

Bestevenner


Årets Valpetreff  er 12. april kl 12 hos oss. Du kan godt ta med en venn.
Ta med litt å grille så samles vi i skauen til bålkos og hundeprat.


Men posering er ikke så gøy på starten av turen. Nå kommer det både vindvær og varmegrader, så nå er vel vinteren over for denne gang? 


Tror ikke hundene er mer fornøyd med is og holke enn det jeg er. Siden det blir to valpekull i sommer, så blir aktivitetsnivået deretter. Når jeg har valper så er jeg ikke mye ute med hundene mine, det er så fort gjort å dra med seg noe trøss hjem som kan smitte valpene. Så jeg har bare meldt på i Tønsberg, Bø og Kristiansand. 


Mildværet kryper nedover lia.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...