lørdag 13. desember 2014

Varulvjakt


Når det er fullmåne da kan man bli varulv har jeg hørt. 


Vi ligner bitte litt i allefall, gjør vi ikke?


Ja om du ser bort fra ørene og genseren så er det nesten kul umulig å se forskjell på oss...


Jeg fikk med meg mamsen ned på jordet i går kveld for å se om jeg kunne finne noen andre enn meg som var sånn varulv...


Men det eneste jeg fant etter dem var sporene... og etter alle sporene så var de en hel flokk!


Jeg langet ut det beste jeg klarte, men jeg klarte ikke å ta dem igjen. Mamsen var jo så innmari treg veit du.


3 kommentarer:

  1. Det är tur att du har tröja så man kan se skillnad på er! Om du ylar ordentligt kanske dom andra kommer och hälsar på... Kramis!

    SvarSlett
  2. Lika bra att du inte hann ifatt dom - de hade nog blivit avundsjuka på din fina tröja!
    Kasper

    SvarSlett
  3. Men varulvsjakt?! Det vill jag ju också gå på! Fast vi har ingen spårsnö så det blir svårt att hitta dom kanske. Går dom alltid i flock i Norge?

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...