søndag 28. desember 2014

Jeg fikk bestemme


Trodde du jeg ikke fikk tur i går eller? Neida, jeg fikk tur jeg. 


Men i dag så fikk jeg bestemme hvor vi skulle gå. Mamsen bare fulgte etter meg gjennom skauen.


Sånt er ikke jeg vant til da, så nå måtte jeg jo begynne å tenke på hvor jeg ville gå. Siden det fortsatt er kaldt så må jeg finne en runde som ikke er for lang. Mamsen gidder ikke gå fram og tilbake nemlig, det er så kjedelig sier hun. Jeg kan jo i og for seg være enig i det...


Høyre eller venstre?


Er ikke særlig med sti her, men så lenge som mamsen følger etter er det bare å fortsette innover i skauen. Satser på at hun finner hjem dersom jeg ikke skulle gjøre det.


Her lukter det litt spennende...


Kjenner du den spennede lukta eller mamsen?


Vi følger etter så får vi se hvor vi ender opp.


Det er kjekt med egen fotograf når man er på sånne oppdagelsesferder... ja om det dukker opp noe som er skikkelig skummelt så tar vi bilde av det vi!


Jeg holder full fart gjennom småskauen, så snøen fyker til alle kanter.


Svær stubbe hadde plutselig dukket opp siden sist vi var her.


Her har det vært ekorn


Nei, nå er det lang nok tur mamsen, nå setter vi kursen mot vedovnen!

2 kommentarer:

  1. Det var en fin tur du tog med matten på! Härliga vinterbilder... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...