torsdag 27. november 2014

Ny ball


Husker du at Patran kjøpte ball til Lady når de var på Dogs4all? Innimellom når Lady er ute så får jeg lov å leike med ballen.


Noen ganger så kaster Patran den så den forsvinner under benken. Da er det litt kjekt at det er tau i den, så jeg får dratt den fram igjen.


Andre ganger triller den helt under gyngestolen. Da må jeg smyge meg fram.


Men når jeg har hentet ballen nok ganger så kommer jeg ikke tilbake med den. 


Jeg må jo sjekke den skikkelig, det får jeg jo ikke tid til når Patran tar den ifra meg igjen.


3 kommentarer:

  1. Vilken rolig boll! Allt med snöre är kul! Och jag har en precis likadan gungstol hemma hos mig. Konstigt.

    SvarSlett
  2. Åh! Såna där bollar gillar jag. Jag brukar skala av det luddiga ganska fort... Kramis!

    SvarSlett
  3. Ser kul ut att leka med boll - undrar varför jag aldrig brytt mig om det... Matte undrar också...
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...