torsdag 13. november 2014

Kan vi bade i dag?


Kaldt vann? Nei, god badetemperatur fortsatt i elva.


Sognafarets Black Plymouth Savoy "Lady"


Så langt går imidlertid Mounty sin badeglede.


Det ble litt makrofotografering i dag også, man finner alltids noe spennende om man går nære nok.


Soppsesongen nærmer seg slutten.


Svømmerundene er ikke så lange som de var tidligere i år.


Det hadde vært fint med noen kuldegrader, da hadde det blitt iskrystaller å ta bilde av nede ved elva.


Når vannstanden har gått ned så henger det endel igjen i kvistene som har vært under vann.


Gjett hvem...


Kanskje det kommer noe spennende nedover elva...


Jentene mine, Lady, Tessy og Malin


Når vi er ved elva er det ikke så enkelt å få dem til å posere, der er det så mye å sjekke ut.


Siden det er Dogs4all til helga, så tar vi med oss Tessy og Lady på bybesøk til Merethe.


Med litt fantasi så kan man se småtroll alle steder...


Eller kanskje selveste Nøkken dukker opp...


Nessie har tatt seg en liten svømmetur fra Skottland... 


Skulle hatt ny jobb jeg som jeg kunne fått brukt fantasien min litt mer...


I dag kjørte jeg lønn på jobben og i morgen er det fredag... bare dagen i morgen blir over så månedsregnskapet blir overlevert Danmark. Da kan helga nytes...


Skulle ikke drevet med regnskap og lønn jeg veit du, skulle vært naturfotograf jeg...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...