søndag 9. november 2014

Helt ny hjemmeside


Endelig er jeg ferdig med å lage ny hjemmeside. Alle gamle bilder er byttet ut med bilder som er tatt enten i år eller i fjor. Gruppebilder som halvparten av hundene ikke lever lenger eller jeg ikke har lenger er ikke så interessant synes jeg. For hunder som er overført til forverter og to som var i et lite prøveprosjekt jeg hadde, men ble ingen suksess, noen gamle som har funnet hvile. Fint om du sender meg en mail om det er noen bilder du ikke får opp, eller annet som er feil. Noe kan virke på min maskin, men ikke din.


På fredag kom det snø, og jammen lå den ikke nesten hele lørdagen også. Men nå har den regnet bort. Skal si deg hundene koset seg med den vesle snøen som var, de timene den lå.


Været var ikke det helt store i helga, så da passet det bra å ta seg tid til å gjøre ferdig oppgradering av hjemmesiden. I går så bøttet det ned hele dagen, men har man hund så har man hund. Og da er er det ikke dårlig vær, bare dårlig klær. 


Poteavtrykk, da ser en hvor varme hundene egentlig er på potene.


Skal vi være snøsnutevenner?


Det er nok en stund til vi kan finne fram skiene...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...