fredag 21. november 2014

God Helg!


Sitter hjemme og lader opp til oppdretterskole i morgen. Hundene har fått tur og jeg har tatt et bad, så da er det helga!


Bildene er fra onsdag, for nå er det jo mørkt innen jeg rekker å ta med hundene på tur om kvelden etter jobben og middagen.


Litt graving må til for å sjekke ut hva mosen skjuler.


Høsten byr på varierte motiver med både vanndråper og spindelvev.


Tessy er glad om dagen, for Merethe er hjemme igjen. Leif hadde henne med da han kom fra jobb i går. Synd jeg skal bort denne helga også, for hun drar igjen på søndag. Men nå er det snart jul og lang ferie på oss begge.


I går snødde det hele dagen, men det la seg ikke på bakken. Det har jo ikke vært kaldt ennå, så det er våt og varm bakke. I dag var det samme klina som det har vært siste måneden. Jeg vil ha snø jeg nå, så slipper jeg å vaske sandkasse når jeg skal vaske huset.


Malin har blitt litt sigen i kroppen siste året.Gammel og velbrukt, og jammen har hun endelig roet seg bitte litt. Det skulle bare mangle, hun blir 10 år i mai.


Tissepauser må man ta seg tid til.


Når den ene tror at den andre har funnet noe, da er det bare å spille uskyldig og håpe at det ligger igjen noe spennende til det blir ledig plass for snusing.


Om det tar for lang tid, så blir det "dobbeltsnusing"


Så må stedet markeres før det er på tide å gå videre.


På denne stubben var det nok noen som hadde tisset før dem, for den ble grundig sjekket.


Ja da vi kommer.... det tar bare litt tid...


Men når vi kom bort til grustaket, så tok dem av alle sammen.


Da er det best å ikke komme iveien, for da løper dem meg over ende.


Lady drar igang disse racene som regel, men de andre er slett ikke vonde å be.


Tessy venter på neste runde rundt


Når det verste har roet seg så kan vi fortsette turen.


Så må man slukke tørsten


Etter at rørene ble tatt opp i veien, så har bekken gravd seg ganske dypt. Da er det bare å hoppe over og håpe på at en hopper langt nok.


Er ikke så sikker på at jeg skal følge etter over den jordhaugen der, holder meg til stien jeg.

Ha en riktig god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...