onsdag 12. november 2014

Bytur med blodprøve


Da var det dags for blodprøve i dag, det har vært lenge å vente altså!


Etter blodprøven så fikk jeg en skikkelig rundtur i byen, for her var det jo ingen hannhunder som kunne følge etter meg hjem. 


Vi måtte ta en runde der det var litt trafikk også. Tiltross for at det var tidlig på morgenen.


På ettermiddagen fikk jeg være med mamsen og hente Patran på skolen. Mens vi ventet så fikk jeg sitte foran så jeg hadde full oversikt. Lite jeg er heldig da!

1 kommentar:

  1. Så spännande att få åka in till byn och känna lite nya dofter. Konstigt att inte alla byns hanhundar slet sig loss och kom ut för att uppvakta dig! Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...