lørdag 29. november 2014

Borte bra hjemme best...


Nå har vi ikke sol lenger, vi har sola bare oppe på himmelen. Det kommer av at vi bor på skyggesiden av dalen sier mamsen. Vi har ikke så mye sol etter oktober og fram til februar, men vi har sol mye lenger om sommeren. Så da overlever vi sier mamsen. Trenger ikke så mye sol om vinteren, da er vi jo bare på jobb eller så er det mørkt.


Innimellom så kommer mamsen hjem litt tidligere så vi rekker en liten runde før det blir mørkt.


Jeg er mest fornøyd med at når det er lyst så kan mamsen ta bilder av meg...


Litt kjekt for deg så får du se hvordan det er her nå om dagen...


Mamsen, kan vi gå her i dag?


Her luktet det knallgodt da...


Sånne ting liker mamsen å ta bilder av da, men jeg sier at hun skal holde sånne saker for seg selv.


Får jo ikke tatt stilige bilder av meg om hun skal løpe rundt med kamera pekende i alle retninger. Hallo mamsen, fokus!


Så møtte vi på papsen til mamsen, han skal hogge ved til oss som vi skal putte i ovnen neste vinter!


Litt friskt vann nå så kan vi gå inn og fyre i ovnen!

Nyt helga!

2 kommentarer:

  1. Du har det i alla fall skönt och fint i skogen.
    Och visst kan du ta en biltur till solskenet nån gång ibland, om ni nu har sån tur att ni får se solen.
    Hälsa den i så fall från mig och säg att den gott kan hälsa på här också!!! Det var länge sedan nu.
    Kasper

    SvarSlett
  2. Det ser ut som ni har lite snö och kallare än här.Då är det gott att ha ved, för att elda.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...