søndag 19. oktober 2014

Våt tur


Tett tåke hele dagen og snø som har smeltet, så det var en skikkelig våt tur i dag.


Skikkelig SPA-behandling med skum i bekken, Tessy må prøve alt...


Det var ikke så mye snø som var igjen på toppen av Holleia i dag, men litt til en snømann var det i allefall.


Mounty er lei av å vente på at jentene har fått sjekket ut snømannen.


BUSTEBARTEPINN
Kom skal du se på kjæresten min:
Bustebartepinn, Bustebartepinn
Jeg titter ut og han titter inn
Bustebartepinn i snøen!

Syns du`kke han er sveisen og pen?
Bustebartepinn, Bustebartepinn
I morra så skal jeg gifte meg me`n
Bustebartepinn i snøen!

Uvisst å si hvor lenge jeg har`n
Bustebartepinn, Bustebartepinn
I morra så kommer sola og tar`n
Bustebartepinn i snøen!


Her var det snø i går, i dag var det en hel elv!


Elvebredder må sjekkes ut synes Malin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...