tirsdag 7. oktober 2014

Ready? Action?


Her ligger jeg ikke på latsiden skal jeg si deg. Det gjør ikke de derre som lager reklamekommentarer heller, så nå har mamsen fikset så jeg kanskje ikke får full mailboksen av dumme kommentarer på engelsk. Vi tror at det er mange som har noe å si, også er det bare noen som vil lure oss inn på sin egen hjemmeside...


I morgen har mamsen fri fra jobb, kanskje vi finner på noe spenenede da som vi kan vise deg i morgenkveld.


Kjekt å ta bilder sammen med Malin, hun vasker og ordner meg så jeg skal se skikkelig bra ut på bildene.


Jeg må si ifra når det er nok, ellers blir jeg jo helt våt på bildene!


Om det fortsetter sånn framover, så får jeg og mamsen mye lau å rake sammen før snøen kommer.


3 kommentarer:

  1. Precis som hos mej, dom där dumma spammarna ställer verkligen till det!
    Vi har klarat utan spam i flera år, men nu har dom minsann vaknat till liv, den där "nätohyran".
    Klart, Ronja, att både du och jag får kommentarer ändå. :)
    Du har förresten lika mycket löv hos dej som jag har hos mej. :)
    Kasper

    SvarSlett
  2. Visst är dom där spamkommentarerna ett otyg! Du är i alla fall väldigt snygg bland alla löven! Speciellt när du får hjälp av Malin...

    SvarSlett
  3. Det är väl klart att du måste få säga ifrån till Malin när det blir för mycket.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...