fredag 10. oktober 2014

Ingen løpetid...


For å ubønnhørlig unngå all tvil så blir jeg grundig sjekket hver ettermiddag! Det er bare å vente til de er ferdige, ellers gir dem seg ikke før de er det.


Når Mounty og Tessy er ferdige med sjekken, så er det full fart nedover jordet. Det kan jo hende at mamsen har tenkt å gå så langt at jeg kan få sneket meg til et bad! Men siden mamsen og papsen skal bort i kveld, så har mamsen skaffet meg en pelsdottpasser. De kommer ikke igjen før jeg skal legge meg til kvelds, så da skal jeg være hos mamsen til mamsen på kvelden. Gjett om jeg skal kose meg i fanget til papsen til mamsen da da?


Men jeg må løpe for å få ut litt energi først mener mamsen. Akkurat som om jeg skulle mase når jeg er borte?


Men du mamsen... om jeg skulle få ut litt energi... kan jeg ligge her å posere da da?


Føles nesten som å ligge til lading isteden dette her...


2 kommentarer:

  1. Åh! Vilken fin poseringssten du hittade där. Det blir så fina bilder när du och matten är på samma nivå... Kramis!

    SvarSlett
  2. Nog blir du ordentligt kollad, alltid! :D
    Kan tänka mig att stora goseriet bröt ut, när dina tvåbenta kom hem. :)
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...