fredag 31. oktober 2014

Halloween


Knask eller knep?


Selvsagt klarte jeg å glemme igjen bøtta til å ha godteriet i hjemme, så da var det bare å tusle hjemmeover igjen og vente på besøk.


Det ringte på døra. Utenfor stod det en flokk utkledde unger, med bøtter FULLE av godteri!
- "Knask eller knep?" spurte de og rakk frem bøttene.
- "KNASK", sa jeg, og forsynte meg litt av hver bøtte.
Plutselig blir de dritsure, noen av de begynner å grine, og så stakk de. 
Tok jeg for mye? Hvor mye er vanlig å ta egentlig???


5 kommentarer:

  1. Det va en bra idé, att ta lite godis istället.Hade vart helga de, om de vart en liten grisknorr i korgen.

    SvarSlett
  2. Hahaha - det är SÅ man ska göra!
    Om alla halloweenhäxor såg ut som Ronja skulle jag tycka lite bättre om den här spökdagen!

    SvarSlett
  3. Åh en sån fin hatt du har. Hade du kommit och knackat på min dörr hade du fått ett stort grisöra... Kramis!

    SvarSlett
  4. Alltså, du ser ju verkligen superläskig ut i hatt och pumpa! Här kommer inga ungar alls så jag kan inte sno godis från dom. Suck!

    SvarSlett
  5. Underbart, du kan tro att matte sitter här och storskrattar!!
    Det behövde hon, så tack för det här inlägget!
    Bästaste Ronja är du...
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...