søndag 12. oktober 2014

Grus rally


Selv om sola skinner så blir en innmari våt når man løper rundt i skauen. Jeg klarer jo ikke å holde meg bare til stien, nei jeg må liksom litt alle steder jeg da.


For å sjekke alt jeg har lyst til mens mamsen ikke har planer om å slakke ned på farte, ja da er det bare å løpe på for å rekke alt sammen.


Mamsen stopper bare når jeg sier at nå må hun ta bilde av meg! Godt hun enda har vett til det da, ellers hadde det blitt dårlig til blogg på dere.


Jeg løper noe innmari fort altså, det går så grusen skvetter til alle kanter.


Fikk du noen fine bilder eller mamsen?


Ja det er jo ikke bare jeg og mamsen på tur da, de andre pelsdottene sniker seg med etter beste evne. Ja de er egentlig ganske så dyktige etterhvert til å nesten bli midtpunktet.


Hæ, masse grus i pelsen? Neida mamsen, jeg skal ikke ta med meg hele grustaket hjem...


Det er faktisk noe som heter svømmetur skjønner du mamsen, da blir all grusen borte.


Så er det bare å riste seg før en kan løpe videre igjen. Eh hva mener du med at jeg er strandet på en øy? Hjelper det ikke å riste seg her, men jeg må svømme på land og riste seg først?


Fornøyd nå da? Mamsen henger seg så opp i sånne små bagateller altså.


Kan sitte her til tørk jeg før vi går hjem!

1 kommentar:

  1. En sånt härligt rally - skulle jag också ha gillat! Och sen bad - underbart!
    Men nu får jag också bada igen - fast inte i nån älv för såna finns inte här. :)
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...