lørdag 25. oktober 2014

Flytte klokka


Før det ble leggetid i kveld så sa mamsen... Vi må huske å flytte klokka før vi legger oss i kvel.


Og som alt mamsen sier, så er jeg på oppdraget med en gang! Jeg begynte å bære klokka rundt omkring i huset. 


MEN det ble jo aldri bra nok for mamsen. Hun sa vi måtte huske å flytte klokka, så startet jeg med den ene på gamle rommet til meg og Patran.... Mamsen kunne i det minste sagt hvor hun vil ha alle klokkene henn da!


Leggetid sa mamsen... Eh... vi skulle jo flytte alle klokkene før vi skulle legge oss og jeg holder på med den første ennå!!!


Neida, det var sommeren som er helt over og vi skal STILLE klokka en time tilbake,så det blir lysere på morgenen og tidligere mørkt om ettermiddagen.

Sov godt!

2 kommentarer:

  1. Åh, jag behövde inte flytta några klockor! Husse tog en ordentlig sovmorgon och SEN ställde han tillbaks alla klockorna... Kramis!

    SvarSlett
  2. Här gillar vi inte alls när det blir mörkt tidigare på kvällen - mornarna vet matte i alla fall inte så mycket om, så dom kan gott vara mörka. Säger hon. Jag bryr mig inte så mycket... ;)
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...