onsdag 29. oktober 2014

Cooler'n etter langtur...


Slapper av jeg da... må ha lov til  det etter sånn langtur som jeg har vært på i dag da, sammen med Malin og Tessy.


I dag fant jeg en type lyng som jeg ikke har løpt gjennom tidligere. Den satte seg skikkelig fast under hele magen min og nedover beina. Mamsen sleit veldig med å få rein pelsen min når jeg hadde tørket hjemme om kvelden. 


Jeg var flink i dag som klarte å holde følge med de andre pelsdottene helt utenfor stier og veier. 


Innimellom var det litt vanskelig å se hvor vi skulle gå hen videre.. stien stoppet liksom.


Vi kom oss da opp tilslutt, så kunne vi sette oss ned  i sola og kose oss litt før vi gikk videre.


Til og med mamsen satte seg ned for å se på utsikten ned på Øvre Kollsjø'n. Helt i enden der har vi bilen vår.


Så kom vi inn til Jonetjern


Her var det litt enklere for meg å gå, men det er mye lyng på veien igjen også.


Vel nede ved Kollsjø'n igjen ble det noen flere bilder.


Sjekket badevannet, men tror virkelig jeg står over badet.


De andre pelsdottene var ikke så hippene på svømmetur dem heller etter en lang runde skauleis.


På veien tilbake til bilen måtte jeg sjekke ut en foss også. Kunne jo hende jeg fant noe spennende.


Siste postering før vi er i bilen igjen på vei hjem.


3 kommentarer:

  1. Vilken vacker tur ni var på.Klart du hängde med de andra.

    SvarSlett
  2. Hm? Mina skogspromenader liknar mer en promenad i parken när man ser vilka långa turer du får gå med matten. Inte konstigt att det samlades massvis med ljung och pinnar under magen. Tur att matten är så flink med kameran så vi får se dina bravader... Kramis!

    SvarSlett
  3. Men det var nog den sötaste halloweenfiguren jag sett :) Ja, inte pumpan alltså ;)
    Jag måste nog ta ett snack med matten, Norge är stället att åka till när man vill springa i så vackert landskap :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...