fredag 12. september 2014

O'Flanagan Caffe Robusta


Malin har blitt ni og et halvt år, men fortsatt så er arbeidslysten på topp.


Ikke alle opp plukkingene er like bra, men bare den ikke er i bakken før avlevering så er det bra.


Malin har stor arbeidsglede fortsatt, kanskje synd hun ikke havnet hos noen andre enn meg. Jeg trener ikke mye apportering. I allefall ikke etter reglene for jakttrening, men mest for å glede hundene. De er jo i sitt ess når jeg tar fram dummyene og tar en treningsstund med dem.


Spørs om det er Patran som kommer til å ta over jakttreningen. Hun synes det er mer gøy enn meg i allefall.


En gang til'a, bare en gang til'a...


Hun lar seg ikke avfeie av litt forstyrrelser.


Malin har alltid flotte avleveringer.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...