torsdag 11. september 2014

Hardtrening på jordet


Jeg hadde tenkt å trene litt med hundene i dag, de trenger absolutt litt hodebruk med løpetid både på den ene og andre. Jeg går ikke tur med dem langs veien når de har løpetid, så unngår jeg forhåpentligvis litt besøk av firbeinte naboer på tur på egenhånd.


Først hadde jeg en runde med alle sammen på jordet, da er det litt enklere å holde konsentrasjonen oppe. Enn om kroppen og ikke minst hodet er fult av energi.


Etter en liten runde i havna også, så var det klart for å skille hunder og hente dummyer.


Rogna har fått fine farger


Tessy, Lady og Malin


Det er ikke lenge de skal sitte rolig før de begynner å sjekke sidemannen...


Tessy & Lady


Malin holder seg derimot ikke veldig rein når vi er på jordet. Det er jo så mange steder å grave der, kanskje en finner mus...


Mot alle odds så er Lady fortsatt både jord og leirefri etter en times tid, slett ikke vanlig!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...