lørdag 13. september 2014

Endelig helg


Nyter lørdagen


Flott høstvær, på tur med hundene i skauen og ingen planer...


Soppfamilie


Fjernutløseren ble med på tur i dag. Jeg må få litt trening i å bruke den. Har vel en tendens til å plassere kamera litt langt unna, så bildene må beskjæres ganske mye i etterkant.


Patran har lenge maset om å få stelle klørne til hundene, og nå som de ikke er meldt på noen utstilling i nærmeste framtid, så ble det neglelakk på alle jentene.


Hver hund sin farge.


Lady og Tessy


Når man tar så mange bilder daglig som jeg gjør så har jeg lyst til å ta et skikkelig fotokurs. Egentlig kunne jeg tenke meg naturfoto, men så tålmodig er ikke jeg! Så jeg må nok finne en annen sjanger å lære mer i. Kanskje jeg skulle utdype emnet selvutløser... det er mer mitt tempo...


Spørs om jeg skal bli sånn rosablogger med dagens antrekk... hadde ikke gått så lange tiden da før vi hadde vært runden i min garderobe. Den er nemlig ikke stor. Jeg har flere hunder enn sko... Mat er ikke min sterke side heller, ville vel kanskje blitt mest reklame for Toro...


Bloggen til Ronja har jeg nå gått igjennom alle innleggene på, laget etikett på dem så de er enklere å finne igjen. Tenkte kanskje jeg skulle gå gjennom denne også, men det er rimelig mange innlegg. Det blir ikke nå i allefall. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...