søndag 10. august 2014

Tresking


Jeg blir så provosert av de som "gjemmer seg bak" allergi!!! Jeg tror heller de er redde for hunder og ikke vil innrømme dem, så blir de allergiske for det er mer allment akseptabelt. Det er faktisk flere hunder her i landet enn det er så ekstremt allergiske folk at de ikke kan gå forbi en hund uten å få en nær dødenopplevelse! Skal man ikke ta hensyn til flertallet, eller mindretallet?


Endelig er i det minste et jorde tresket. Da er det full fart fra start til slutt!

Grunnen til at jeg tar opp allergiproblemet er et innlegg på en blogg jeg følger. Melody og M.E møtte på veldig liten forståelse på sin ferietur. 


Hva om verden ble delt inn på nytt? Hva om de som er allergiske mot dyr får bo i ett land, de som liker å mobbe får bo i ett land, de som liker å krige i ett land, de som ikke vil bidra til fellesskapet, men snylte på andre i ett land osv, så kan alle vi andre ha resten av verden for oss selv... 


The perfect world... om du ikke har sett filmen med Kevin Kostner så er det på tide...


Er det noe som er gøy, så er det å løpe på jordet!


Det går så ørene flakser...


Det meste må jo smakes på også...


Og med jorde som grenser til elva og flat på jordet, ja da blir det jo bading om jeg hadde tenkt det eller ikke.


Mounty er ikke så standhaftig for å beholde pinnen, når Malin kommer så slipper han som regel og svømmer til land for å finne en ny.


Men om man blir svømt over på ryggen så har han vel ikke noe særlig valg heller...


Etter at man har badet så må man tørke seg.


Lady & Tessy


Neida, det er ikke et tilfelle av rabies...


Bare pur glede...


Lady koser seg i halmen


Det er ikke lenge de har rolighet til å bli tatt noen bilder av...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...