fredag 29. august 2014

Instagram


Endelig fikk jeg mamsen til å gå med på å bruke telefonen hennes på Instagram. Vi måtte bli enige om visse kjøreregler ellers vil hun ikke hjelpe meg med bloggen lenger. Haaaa som om jeg noen gang trenger hjelp til det der!!!

Punkt 1. Jeg skal ikke ta av med bildeposting, selv om det er enkelt å laste opp med en gang når en har tatt bilde på telefonen...

Punkt 2. Jeg skal bare laste opp fine bilder. Ingen utydelige og hastverksbilder. 

Punkt 3. Det skal ikke lages lange avhandlinger, nei for det har vi bloggen til.

Så ville jeg ha med et punkt også, at det skulle bare være min og mamsen sine bilder, de andre pelsdottene får ordne seg selv synes jeg.


Jeg fikk forresten være med mamsen på jobb i dag også, jammen blir man sliten av sånn jobbing altså.


Innimellom bare må jeg forstyrre mamsen litt så jeg får litt kos. Man trenger jo litt pause når man jobber så iherdig med ting.

1 kommentar:

  1. Oj så du jobbar och står i!
    Instagram har min matte inte upptäckt än, och inte Twitter och inte Facebook... kära nån, hon hänger ju inte alls med i tiden!!!
    Fast din skulle nog inte heller hinna med så mycket om inte du hjälpte henne på jobbet ibland!!
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...