onsdag 20. august 2014

Fridag og solskinn


Tessy, jeg og Ronja


Da er det jo bare en eneste ting som gjør susen. Ut på tur i skauen med hundene!


Et sted skal man jo hente energi.


Høsten har så vidt gjort gjort sitt inntog, og jeg håper den blir skikkelig lang!


Mengder med sopp alle steder, både spiselig og giftig.


Om du ikke har vært ved fossen nederst i Nedre Kollsjø'n da er det absolutt verdt turen.


Vannet slutter brått ned i et bratt juv.


Barske karer tar en kalkulert risiko og sjekker terrenget.


Kiler litt i magen når en står på kanten.


Godt en har hunder som takler det meste. Jeg er ikke omtenksom nok til å ta hensyn til at andre ikke klarer det samme som meg. All frykt sitter mellom ørene, har du trent deg opp til sterk psyke så takler en det meste. 


Tenk deg for et syn dette er når det er stor vannføring i elva.


Når en ser sånne bilder så kan en formelig høre fossebruset. Lyden av vann er beroligende.


Nå har jeg festet den nye fjernutløseren til reima på kamera, så nå er den alltid med på tur og ikke minst... kanskje den slipper å bli apportert og overlever litt lenger enn den forrige.


Gjett hvem?


Tessy måtte teste badevannet, det er ikke særlig dypt der. Tror du kan gå over hele vannet om du har lyst.


Skinntryte, som slett ikke smaker som blåbær.


Rødt, hvitt og blått...


Mounty ville ha med kvist hjem igjen.


Godt å sette seg ned og nyte høstsola, ja for selv om august er sommermåned så ble det jammen høst følelse ganske fort i år.


Mounty hadde mest lyst til å hjem igjen. Bade skulle han i allefall ikke.


Litt vann er det nå blitt etter alt regnet de siste dagene.


Rognebær



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...