tirsdag 29. juli 2014

Skikkelig renovering!


Nå har jeg og mamsen pakket siste rest av det som sto igjen etter Kenneth. Nå har han bodd hos Christine et år, så nå er det gamle rommet hans mitt. Ja jeg må jo dele det med Patran da, men det er jeg som må gjøre jobben. På sommeren ligger vi i telt på verandaen, men det blir jo høsten og kaldt etterhvert også. Da er det greit å ha et rom inne å krabbe inn i. 


Men du veit, sånne gutter er ikke så glade i å vaske. Så når vi hadde tømt resten av skapene og kjørt det ned til han, da var det bare å finne fram vaskebøtta.


Bare slapp av mamsen, sa jeg. Jeg fikser dette jeg!


Ørlitte hjelp til taket trengte jeg, men bare bitte litt altså!


Vindus vask er en smal sak. Gleder meg til i morgen, for da skal jeg begynne å male!

4 kommentarer:

  1. Hm? Min matte skulle nog inte tro sina ögon om jag hjälpte till med städningen hemma. Det är liksom mest tvärtom här, men så har jag ju inget eget rum heller förstås... Kramis!

    SvarSlett
  2. Du är minsann inte bara vacker, du är duktig också! Väl värd ett eget, vackert och nyrenoverat rum.
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...