lørdag 26. juli 2014

Oppdatering på høyt nivå


Jeg og mamsen koser oss på verandaen på kvelden og sjekker blogger som vi følger med på. Ja også må jo jeg oppdatere min egen forståss!


På høyre siden kan du se på alle de kjekke vofsene jeg må se hvordan har det.


Noen ganger må jeg se litt nærmere på ting de har lagt ut bilde av... må jo være oppdatert veit du!


Jeg har fått store datakunnskaper iløptet av den tiden jeg har blogget. Nå klarer jeg å merke og kopiere ting jeg vil beholde. Mamsen er ikke så blid for at jeg samler på alt mulig rart da. Nå som hun har kjøpt ny PC til meg, så trenger jeg ikke fylle den opp med alt mulig drit sier hun. Men hva vet vel hun om ting av verdi for oss pelsdotter?


Tessy skjønner ikke vitsen med å følge med i disse bloggene rundt omkring. 


Når alt er sjekket og lest, da kan jeg legge meg til å slappe av ved siden av mamsen. 

8 kommentarer:

  1. Visst är det bra att vara datageni för att man bloggar och läser bloggar så mycket? Jag brukar hjälpa matten med problemlösningar när hon kör fast i datorn.

    SvarSlett
  2. Vi har allt ett väldigt sjå, vi hundar som bloggar! Klart vi måste följa med och kolla vad våra bloggkompisar har för sig!
    Klart att du ska få fylla din egen nya PC med precis det DU vill! :)
    Kasper

    SvarSlett
  3. Vadå dritt? Är det nåt du vill spara, så är det ju viktiga saker.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja så klart! Nå har jeg flere som mener det samme som meg, så nå kan jeg slå i bordet til mamsen!

      Slett
  4. Det vore väl alldeles på tok om vi inte fick spara våra viktiga saker! Det är väl bara att stoppa i lite mer minne! Det enda problemet är de små tangenterna och mina stora tassar... Kramis!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det skulle ikke være så komplisert å ha mine ting her nei, det er jo tross alt MIN data.

      Slett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...