tirsdag 1. juli 2014

Mamsen og jeg har feriert!


Det første Kenneth og Christine gjorde når jeg kom var å tromme sammen til et velkomstparty for meg. Da fikk jeg tyggebein som egentlig ikke var mitt. Jeg tok det fra Bamse sa Kenneth, men det var slett ikke sånn jeg oppfattet situasjonen!


Og jeg fikk kos og sitte på fanget til alle sammen.


Siden mamsen sikkert var på beachen, så fikk jeg Christine til å kjøre meg dit jeg også. Der koset jeg meg med å løpe i vannet og grave i sanden.


Egentlig så skulle jeg absolutt vært med mamsen til Karpathos. Der hadde hundene det kjekt altså, de slapp å gå tur med eierne sine. De kjørte tur med dem på mopeder! De passet på at eierne hadde på seg hjelm så de ikke slo seg om det skulle gå galt.


Menneskene der parkerte bilene sine på gatehjørnene så hundene der har noe å klø seg på.


Menneskene der er alt for opptatt med turister om sommeren til å ta klø og kjæle med hundene sine, så de må ordne seg selv... helt til vinteren.


Men noen hunder fikk være med på restauranter der! Åhhhh tenk om jeg kunne vært med på restaurant også da...


Noen hunder hadde til og med jobb der. Denne her var med på kaia når ferge la i land hver dag.

Har du lyst til å se flere bilder fra turen til mamsen må du kikke hos henne...

8 kommentarer:

  1. Ja det hade nog vart fint att va med på mamsens semester.Fast jag tror du hade det lugnare där du var.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg hadde det kjekt hos Kenneth og Christine, da fikk jeg all kosen selv ;)

      Slett
  2. Jag tror nog att du hade det bättre hemma och inte behövde klia dig mot bilarna. Det såg mycket trevligare ut på din strand... Kramis!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg kunne bare si Klø meg! Så fikk jeg full behandling ;)

      Slett
  3. Fräck hund som kliar sig med bilens hjälp. Fast du blev säkert kliad ändå. Eller hur? Och Karpathos är alldeles för varmt för hundar.

    SvarSlett
    Svar
    1. Til og med mamsen syntes det var varmt, enda hun liker det veeeeeldig varmt!

      Slett
  4. Så bra att matte är hemma igen, och är där hon ska vara - hos dig. :)
    Jag tror att du har det bättre än hundarna i Grekland, inte bara på varma sommaren. Dom har t.ex. aldrig snö!
    Ser att du haft det bra du också under semestern, och din strand var nog mycket skönare att vara på än mattens!
    Kasper

    SvarSlett
  5. Uff tenk om jeg ikke fikk løpe i snøen noe mer!!! Krise!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...