fredag 4. juli 2014

Hverdagen kaller


Blåklokkepiken


Det er godt å komme hjem igjen, det er det beste med ferier. 


Jeg tok med meg Malin på tur siden hun har løpetid, så må mamsen gå to turer om dagen. Mounty trenger tur han også, selv om han er med mamsen på jobb om dagen.


Har du lyst til å være med meg på skautur i dag?


Når en er med meg og mamsen på tur så hender det at det blir noen stopp for å posere. Ja vi må jo bevise hvor fine vi er, ikke sant?


Jeg er glad jeg slipper å gå i bånd hver gang vi er på tur. Bare vi holder oss på riktig side av gjerdet så kan vi løpe alt vi orker.


Midt i blomsterenga blir jeg like lekker som blomstene...


Det er mye å sjekke ut igjen når en har vært borte en hel uke.


Blir litt sliten av å snuse hele runden...


Kanskje det er noen andre som har gått her også, når jeg var på ferie...


Bortover jordet er det en stor blomstereng


Prestekrager


Jeg har ikke helt roligheta til å posere, jeg må jo smake litt på blomstene også. Det er ikke så lurt mener mamsen, men hva vet hun om sånt da?


Sånn da, skal love å ikke spise flere prestekrager. Tenk om jeg blir prest jeg også???


Tar jeg meg bedre ut fra denne siden kanskje? Sånn med hodet litt på snei?


Malin hadde ikke tid til å sitte rolig for å posere i det heletatt. Helt greit det, for jeg gjør meg vel egentlig aller best på bilder alene? Da kan jeg smile sukkersøtt og vifte med de lange øyevippene mine!


Eller så kan jeg late som jeg er blyg og bare se ned... men det er jo ikke helt meg da!


Rak i ryggen og blikket rett fram! Det er meg det!


4 kommentarer:

  1. Jag förstår att det är mycket att nosa på när du varit borta på semester en hel vecka! Härligt att du kan stanna till och äta lite prästkragar också. Fina bilder på dig bland alla blommor... Kramis!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, blant nydelige blomster blir jeg ekstra nydelig...

      Slett
  2. Åh så fin och söt och vacker du är bland alla blomstren! Klart det är skönt att semestern är slut, för vad är väl en stad mot skog och äng och sjö och berg??
    Fast äta prästkragar - det har jag aldrig gjort. Tror inte dom är lika goda som dom ser ut... ;)
    Kasper

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei prestekragene smakte ikke så godt, så det ble med den ene...

      Slett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...