torsdag 24. juli 2014

Har størrelsen noe å si?


Når det er så varmt som nå så er det ikke bare hundene som vil bade i elva. Da synes jeg det er godt å kunne duppe seg også. 


Ronja og Tessy


Under fossen er det et hulrom.


Mounty


To stykker som er klare for å bykse videre oppover i fossen.


Ikke allverden av steder å plassere kamera for å ta bilder når det spruter såpass alle steder. Men det er utrolig hva man får til. Mounty var ikke særlig villig til å sitte ved siden av meg, så det ble med stående posering.


Litt usikker på hvor mye vann fjernutløseren tålte, men den ble nå våt i allefall. Spørs om den virker neste gang.


Mounty hopper opp fossen


Ha en riktig flott sommer fortsatt! På onsdag starter jeg resten av ferien min!


Hvem trenger vel boblebad med kjemikalier når en har ett med friskt vann som varer helt til høsten. Skikkelig godt å få massert rygg og skuldre.


Mounty


En geiterams som målte 2 meter og 88 cm, noen som har funnet en som er høyere?


5 kommentarer:

  1. Härliga bilder du bjuder på!! Man blir så glad :D kram Fia

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ;) Det er så koselig med dine småkommentarer ;)

      Slett
  2. Härligt att kunna bada med hundarna i värmen. Antar att ni har samma värme hos er som det är här.
    Fina vattenbilder.

    SvarSlett
    Svar
    1. Phu... en 30 grader... men det er godt når en kan kjøle seg i elva...

      Slett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...