torsdag 31. juli 2014

Andre feriedag


Prosjekt strøk to av malingen på Patrans nye rom og trolig så skifter listene farge i dag også. Malingsprosjekter er ikke så lette å kombinere med andre ting. Men når jeg malte i går og klarte å vaske klær og henge dem ut på snora til tørk, UTEN malingsflekker! Ja da klarer jeg sikkert å kombinere maling med noe i dag også... Plenklipping kanskje?


Klart det daglige må jo også gå sin gang...


Go'gutten sin det!


Nederst i fossen går det fortsatt ann å svømme, men resten av elva er bitt rimelig grunn utover sommeren.


Hundene storkoser seg i varmen, så godt å ha elva rett ved.


Nei, jeg vil ikke hjem ennå da...


Lady er først i vannet og sist oppe av det.


En gang til...


Fant en som er ennå lenger jeg...


Ennå god mulighet for skikkelig boblebad!


Fortsatt god sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...