torsdag 5. juni 2014

Slitsomt liv


I går var jeg på agility kurs igjen, nå er det bare igjen to ganger så er jeg HELT utlært altså. Ikke det at mamsen er overbevist om det, men det holder at JEG er det!


Etterpå må jeg jo være barnepike og leikekammerat for småpelsa.


Da er det litt slitsomt når de henger i ørene mine og knurrer.


Da må jeg ta dem bitte litt så de skal skjønne at sånn går det ikke ann å gjøre ute i verden.


De er fryktelig glade i å leike, gjerne hele dagen, så innimellom må de inn i hundegården for å roe seg ned for å sove godt.


Hey din rakker, ikke løp din vei!


Men det blir litt kos også, ikke bare tukting.


1 kommentar:

  1. Oj så stora dom valparna som är kvar blivit! Tänk så mycket du har lärt dem hela tiden! Så kul att ni är fler som får leta brevlådor och att ni lyckats så bra! Hoppas att ni håller sams i flocken nu så att inte matten behöver skrapa benen igen... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...