lørdag 21. juni 2014

Ferieuke i byen!


Jeg vet ikke helt om jeg er veldig lykkelig over å tilbringe en hel uke i byen! Tenk jeg skal sove i ekstrem nærhet til dette bymonsteret! Jeg skal nemlig feriere. Jeg skal til Kennethen min en hel uke! 


Jeg må jo gjøre et godt inntrykk på samboer'n hans, så da ble det full klipp og bading på meg før mamsen ville kjøre meg dit. Ja, for om ikke Christine liker meg, så må jeg jo sove på trappa hele uka, og da kan bymonsteret virkelig sluke meg! De bor jo simpelthen oppe i dette monsteret. Jeg tenkte jeg skulle invitere dem hit isteden, men da fikk de så lang vei på jobb...


De kunne jo virkelig tatt seg ferie den uka jeg skulle feriere hos dem da! 


Vi kunne jo dratt på stranda og svømt i vannet, ligget på solsenger og solet oss, spist på restauranter...


Jeg har nemlig trenet jeg på å dra på stranda for å sole meg...


Ja, for på stranda må man ha sånn bikini på seg sier mamsen, da kan man ikke sole seg uten klær.


Viktig å sole seg både på magen og ryggen så en ikke blir brunere på den ene siden enn den andre.


En annen ting som er viktig å huske på når en skal bort er å pakke med seg alt en trenger! Mat og børste til pelsen er mest vesentlig.


Så må man ha med seg bånd når en skal i sånne sentrale strøk, og ikke minst noen godbiter.


Ha det mamsen, nå har jeg alt jeg trenger for en uke borte!


11 kommentarer:

  1. Så fin och vacker du blev! Byns prinsessa, tror vi!
    Önskar både dig och matte en fin semestervecka, om än på varsitt håll!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, jeg koser meg hos Kenneth og Christine. I morgen kommer mamsen og henter meg!

      Slett
  2. Så söt som du är, behöver du nog inte sova på trappen. Ha en go semester nu.

    SvarSlett
  3. Åh! Vilka härliga badbilder! Hoppas du får en trevlig semestervecka,,, Kramis!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det har jeg ;) Kommer oppdatering i morgen kveld da jeg er hjemme igjen!

      Slett
  4. Ha Ha Ha fin du är i bikini!!!!!! ;D

    SvarSlett
  5. Men jag hade ju missat att du varit på bikinisemester! Fast det var ett fasligt badande innan du fick åka tycker jag. Väskan blev bra och genomtänkt packad tycker jag. Men hade du inte någon leksak med dig? // Arlo

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...