torsdag 22. mai 2014

To søte små


En biltur i ny og ne må de få. I går var de med for å kjøre Patran på skolen. Tror det er første gangen de har kjørt som vi ikke har funnet på noe spennende. Da ble det rett i hundegården når vi kom hjem, for jeg var på langtur med de store hundene og bytur med Ronja på ettermiddagen. 


Men sjekk her da Millie, noen har glemt å lukke porten!


Best å hoppe ut før noen ser det...


Der var mamsen også gitt og vi fikk smake en bitte liten sup...


Kan vi gå lengt???


På lørdag er det hundens dag og det er mange arrangementer rundt om. Sjekk hos din lokale hundeklubb, dette er en flott sjanse til sosialisering av din nye valp!


Når disse jentene kommer utenfor hundegården er det full fart. Blir nok ensomt for Millie når Ronja drar en uke før henne. Tipper de store hundene får gjenomgå da.


Om jeg følger etter dem eller ei, det blåser dem i. 


Patrans løvetannsuppe må sjekkes om er spiselig.


Småfuglene følger med fra blomsterbedet.


Millie tror hun kan få tak i dem, greit nok hun er apporterende fuglehund, men fly kan hun ikke.


Selv om hun flakser iherdig med ørene til tider.


Vann!


Tessy er over middels interessert i vann hun også.

¨
Ikke stikk av da, jeg skal være med jeg også!


I dag besøkte vi pappas rariteter igjen.


Da er valpene slitne etter på, så når vi går inn stuper de opp i vannskåla og legger seg til å sove etterpå.


Ronja & Millie


Pinner er gode å gnage på.


Ligge rolig lenge, nei det er oppskrytt.


Alt nytt er spennende


Her gikk det ann å få seg litt vann også...


Det var godt det!


Da kan jeg fortsette på runden min...


Passe seg så en ikke får fliser i potene.


Vedkappen er stille for en gangs skyld.


Men man har jo litt tid til å leike med mamsen også, selv om det er mye spennende å sjekke.


Inn igjen? Nå? Er du helt sikker?

1 kommentar:

  1. Oj va många fina bilder på dina små gullungar. Ha en skön helg klem Fia

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...