fredag 23. mai 2014

På tur med småpelsa


I dag har det regnet, så jeg ble skikkelig våt når jeg ventet på at mamsen skulle komme fra jobb.


Neste helg har mamsen meldt meg på utstilling, og i dag fikk jeg start nummeret mitt. 21 cockere er det påmeldt og jeg skal starte kl 10. Så nå blir det klipping den kommende uka er jeg redd.


I dag var det min tur til å aktivisere småpelsa før de skulle inn igjen til kvelds. Så vi tok dem med oppover jordet og inn i skauen.


Gøy å leike med småpelsa da.


De følger etter meg alle steder.


De følger etter meg over alt!


Full rulle, det er noe valpene liker.


Løvetann, men hvor er resten av løva da mamsen?


5 kommentarer:

  1. Jag tror att valparna älskar att springa efter dig! Dom behöver allt en duktig guide när dom ska till skogen... Kramis,

    SvarSlett
  2. Jag vill också ha småpälsar att leka med!// Arlo

    SvarSlett
  3. Klart valparna följer efter dig - en så superduktig "lektant" som du är! :)
    Hos dig heter den där gula blomman något med lejon, hos mig något med maskar. Stor skillnad, minsann. :D
    Kasper

    SvarSlett
  4. Matte vill gärna ha sådan där små valpar som följer efter henne, men själv vill jag ha dem på avstånd! Men söta är de!
    Puss från Melody

    SvarSlett
  5. Förstår inte att du behöver fixas till. Du är ju så vacker redan, vinner nog hela utställningen.
    Molle

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...