tirsdag 27. mai 2014

Nyklippet


Nå har jeg fått meg en grovklipp som mamsen kaller det, for jeg skal jo på utstilling på søndag. 


Når mamsen var på foreldremøte i dag så tok Merethe med seg de andre på tur i skauen. Men mamsen tok med seg meg og småpelsa på en runde når hun kom igjen.


Må passe på å leike med dem nå, for neste uke så drar den ene. Da har mamsen sagt at jeg må holde den siste småpelsen med selskap til den drar også. Men det er enda en uke til. 


Nå som de snart skal ut i verden på egenhånd er det kjekt at jeg viser dem et knep eller to...


I morgen har mamsen lovet meg en spennende dag...


Rolig nå småpelser...


1 kommentar:

  1. Så fint som pälsen böljar i vinden, så måste du ju vinna hela kalaset på utställningen! Så fin och så'n fin glans. Själva har vi blivit sommarklippta = 9 mm...
    Här hemma går meningarna isär när det kommer till valpar: Kompis tycker så synd om dig, som måste underhålla bebisar, medan Daisy är så avundsjuk. Ha ha ha! Må så gott och lycka till på utställningen!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...