torsdag 15. mai 2014

Nakkerud brygge


Her kommer bilder fra turen med småpelsa i går. Det ble litt slitsomt å legge ut mange bilder i går etter agilitykurset, så jeg får ta det i dag i steden. I dag dro det en småpels til, så nå er det bare tre stykker igjen her.


Alle småpelsene simpelthen elsker meg! Vi møtte Balto som kommer herfra og Sid som ble hentet her om dagen, så det var stor gjensynsglede for oss alle.


Godt Balto var der, så slapp småpelsene å henge i ørene mine hele tiden.


Småpelsa vil gjerne leike, så jeg blir med på det da... De drar jo snart alle sammen så da har jeg jo bare disse gamlinga igjen å leike med.


Jeg sjekket badetemperaturen, men den var ikke varm nok til meg.


2 kommentarer:

  1. Det gäller att passa på med att leka med valparna så länge de är kvar. Skönt för dina öron att Balto var med då... Kramis!

    SvarSlett
  2. Jaså, du får inte behålla en enda av de där små. Nåja, du får ju egna så småningom. :)
    Ser så härligt ut där vid vattnet, men jag kan tänka mig att det var rätt kallt. Är nog varmare i min lilla sjö. Tids nog får du nog bada hur mycket som helst! :)
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...