søndag 4. mai 2014

Agility kurs i helga


Sjekk hva jeg har gjort i helga!!!


Så skal vi på kurs hver onsdag framover, så vi blir knallgode!


Bare jeg skjønte hva jeg skulle, så hoppet jeg som en gudinne.


Jeg måtte vente på ene siden av hinderet, mens mamsen gikk på den andre siden.


Så måtte jeg krabbe opp og ned på sånn høy sak. Det var skikkelig spennende.


Jeg og mamsen har vært på agility kurs i hele helga, her er Inger som har tatt bildene av meg på banen og instruktøren vår Line.


June er en Tibetansk Terrier som jeg fikk leike litt med når vi var ferdige med kursdagen vår i dag.


Se så flink hun ble iløpte av dagen!


Jeg og mamsen fant ut at nabo'n var på kurs også. Hun må ha klær på om sommeren til og med!


Se så stolt hun er når hun har klart å gå gjennom pølsa!


Når kursdagen var ferdig så ble det litt leiking på noen av hundene. 


Jeg likte mamsen til June veldig godt, for hun var mye mer gavmild med godisen enn det mamsen var. Jeg måtte gjøre noe for å få av mamsen, det slapp jeg med Inger. 


Da trengte jeg bare å komme bort til henne.


Men jeg måtte følge med litt på mamsen også, for tenk om hun dro uten meg!


Når jeg hadde spist frokost i dag så sa mamsen at vi skulle på kurs i dag også! Jeg ble helt i hundre selv om jeg var litt sliten etter i går.


Jeg var blitt rimelig flink, så jeg fikk prøve meg mye uten bånd på slutten av dagen. Men det var jo så mye spennende å snuse på der. For ikke å snakke om alle godbitene som de andre pelsdottene hadde oversett.


Sjekk DET fokuset jeg har på mamsen min'a!


På onsdag skal vi nedover til Hønefoss Hundeklubb for å trene videre hver uka framover mot sommeren. Det blir knall det! Nå er jeg virkelig sliten og skal legge meg rett ut og snorke resten av kvelden!

2 kommentarer:

  1. Oj, vilka stora hinder du fick klättra över på agilitykursen! Du hoppar verkligen som en cirkusprinsessa över hindren... Kramis!

    SvarSlett
  2. Agility kanske jag ska få prova på sen också¨. Det verkar så roligt! Vad duktig du var första gången och allt!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...