lørdag 19. april 2014

Sognafarets Lord of Kilimanjaro


Jeg plasserte Hilde og Mai Britt i valpegården i går og tok med meg Chan på en liten skautur for å få tatt noen bilder av han. Chan er pappa'n til første kullet til Lady, Juvelene. Han er et aktivt sjarmtroll som har det meste en kan tenke seg hos en flat. Men innebygd fotosensor har han ikke. Sitte rolig var i allefall ikke noe gøy, da krøp han mot meg så han endte opp alt for nærme fotoapparatet til at det ble noe pent bilde. SÅ derfor ble det endel bilder i fart isteden.


Valpene nå er nesten enda mørkere i fargen enn det Chan er.


Han bare løp og løp og løp. Knall kos for han å komme på besøk. 


Håper så mange som mulig har mulighet til å komme på valpetreffet neste helg, da blir det grilling og kos i skauen for liten og stor.


Her har det gått noen som må sjekkes ut. Han tok seg en runde innimellom ned blant småskauen.


Hvor er Chan?


Kommer det flere? Nemi ville nemlig ikke være med meg på tur, så hun ble igjen hos Hilde. Hun kommer ikke fra meg, så hun har ikke det samme forholdet som Chan har til meg.


Juuuuhuuuuuuuuuuuuuuu!


Åååååååååååååååååå skulle jeg sitte rolig? 


Jeg er mye penere når jeg kommer nære ved skjønner du...


Jeg har zoom på kamera skjønner du Chan, da får jeg deg så nærme jeg vil...


Sånn da?


Dette har ikke jeg tid til altså, nå må du bli ferdig!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...