lørdag 5. april 2014

Småpelsbesøk


I dag har mamsen hatt besøk til småpelsa, da måtte jeg være oppe så jeg ikke forstyrret dem. Ha! Jeg forstyrre, jeg kan da ikke noe for at folk synes jeg er søt og skal klappe meg... Lady fikk jo være nede med småpelsa når de hadde besøk. Dypt urettferdig spør du meg!


Jeg visste at det ikke nyttet å klage til mamsen, for når hun har bestemt seg for noe så blir det sånn. Men rettferdig var det i alle fall ikke, så det så!


Men siden vi hadde fått en time i skauen før besøket kom, så kunne jeg sove litt til de var ferdige nede. I morgen kommer det mer besøk til småpelsa, så nå blir det liv i heimen framover. Men akkurat det hjelper jo ikke meg mye da om jeg må være oppe eller i hundegården. Håper jeg får være med på valpetreffet som skal være her i slutten av måneden i det minste. Jeg gidder ikke stå i hundegården når det kommer mange andre store pelsdotter på besøk altså, det kan mamsen bare glemme!

3 kommentarer:

  1. Konstiga idéer din matte har. Varför du inte skulle få vara med kan jag inte förstå. Möjligen för att någon av besökarna kanske skulle vilja ta med dig hem istället för valparna då... Kramis!

    SvarSlett
  2. Klart du ska va med på valpträffen i alla fall.

    SvarSlett
  3. Japp - orättfärdigt var ordet! Du som hjälpt till så duktigt med att se efter de där små! Du hade säkert behövts nu också!!!
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...