tirsdag 29. april 2014

Skjønne små på 7 uker


Mat tid 


Når jeg gikk tur med de store hundene i dag, så koste Merethe seg i hundegården med valper og kamera.


Smil pent og ikke sikle nå, vi er i søkelyset.


Dette er et nydelig, veldig jevnt valpekull, og nå er jeg helt objektiv.


Om jeg er veldig tålmodig så kanskje den leer bitte litt på seg...


Eller så kan jeg bære den rundt...


Intenst blikk


Jeg vil hjelpe til med fotograferingen


Til tider er valpene ganske hardhendte med hverandre. Det er da de lærer seg hundespråket og bitehemming.


Man blir tørst av sånt slit.


Kunsten å svelge før de tar bort hodet fra vannskåla er det ikke alle som lærer, ikke engang ilpøpet av et langt liv...


Nå er valpene i sin beste alder, nå er det leik fra morgen til kveld dersom de ikke ligger for å sove.


Ikke alle er like reinslig...


Det ble mange flotte bilder i dag, så egentlig skulle vel alle fortjent å bli publisert.


Neste steg er Selfie


Her er det jeg som bor...


Alle tøffinger har et strå i munnen... 


Tidsfordriv, eller skal jeg sove?


Bare bite bittelitt...


Så kan jeg sove...


Men med så mange valper så er det alltids en eller to som har alt annet enn å sove i tankene.


Med samarbeid kommer man langt, man må bare bestemme seg for hvem en skal samarbeide med...


Er det noe nytt noen steder?


Får håpe sjasminen overlever valpetenner og andre som vil den til livs, så kanskje den kommer til å blomstre i år...


Bjørka er i allefall i full gang med å spre pollen utover gårdsplass og hundegård.

2 kommentarer:

  1. Utrolig flotte valpebilder. Du er en virkelig dyktig fotograf! Og selvfølgelig er modellene dine verdens søteste:-).

    SvarSlett
  2. Sötaste valparna!Är så roligt att se dina valpar växa till sig.
    kram
    fia

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...